«Jeg liker godt å slappe av hjemme, men kan jo ikke det hver dag. Prøver å komme meg litt ut blant folk også.»

Kari Hesthamar
«Eg likar godt å ha ro heime i helgene, kombinert med ein aktivitet. Blir glad kvar gong eg kjem meg på konsert, teater eller kino, men likar at i alle fall ein av dagane er heilt åpne.»










